Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Bestellen, verzenden en retourneren

Alle informatie over leveringen is hier te vinden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling via DPD?
Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst zijn met verzendmethode DPD, worden gegarandeerd dezelfde dag verzonden. Bestellingen die later dan 16:00 uur, in het weekend of op feestdagen / in vakanties geplaatst worden, worden...
Wordt er op zaterdag geleverd?
Of je pakket op zaterdag geleverd wordt, hangt af van de vervoerder die je kiest. DPD levert wel op zaterdag. DHL en Red je Pakketje leveren niet op zaterdag. Als je op vrijdag voor 16:00 uur een order plaatst en je kiest ...
Wat moet ik doen als mijn pakket vertraging heeft?
De termijn waarop wij orders verwerken en versturen is gegarandeerd. Helaas is de levering via de pakketdienst dat niet. In de praktijk worden 97% van de pakketten op tijd afgeleverd maar dat houdt nog steeds in dan drie op de honderd pakketten niet ...
Wanneer ontvang ik een trackingcode van mijn bestelling?
Zodra wij het label aanmaken, ontvang je per e-mail een trackingcode. Pas wanneer het pakket een ingangsscan heeft gehad op het depot wordt die code actief. Je ontvangt daarna nog verschillende mails om je op de hoogte te houden van het verloop. Heb...
Wat als ik maar een gedeelte van mijn order ontvangen heb?
In sommige gevallen is een order te groot om en één pakket te versturen. In dit geval verpakken wij in meerdere dozen en zijn er dus meerdere trackingcodes. Het kan in zo’n geval zijn dat een of meer van de verstuurde pakketten vertraag zijn terwijl ...
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support