Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Dropshipping

Hoe ziet een dropship-pakket eruit dat de consument ontvangt?
We gebruiken neutrale dozen en onze eigen Bobotech-tape voor het verpakken. Er zit geen branding van ons op de dropship-pakketten. Bobotech is een van onze huismerken en is niet direct naar ons te herleiden.
Kan er een flyer / goodie van ons in het dropship-pakket?
Ja, dit is mogelijk maar deze optie bieden we alleen bij hogere volumes (gemiddeld 12 pakketten per dag). Dit doen we om te voorkomen dat wij van tientallen klanten verschillende flyers op voorraad moeten houden.
Kan het dropship-pakket ingepakt worden met onze tape?
Ja, maar net zoals bij flyers of goodies bieden we deze optie pas bij hogere volumes (gemiddeld 12 pakketten per dat) om te voorkomen dat we tientallen rollen tape op voorraad moeten houden.
Krijgen de dropship-klanten een trackingmail van hun bestelling?
Ja, indien je bij het plaatsen van de order het e-mailadres van de ontvanger invult, sturen wij de een verzendbevestiging met daarin de trackingcode en link waar het pakket te volgen is. De afzender van deze e-mail is info@doleweerd.nl maar de weergegeven...
Kan een ontvanger van een dropshipment achterhalen wie de afzender is?
Ja, maar niet gemakkelijk. Wij staan als afzender op het pakketlabel vermeld (dit wordt verplicht door DPD). Dit is echter heel klein in een uithoekje van het label. Kijk zelf maar eens als je een pakket van DPD ontvangt. Daarnaast zijn wij ook de afzender...
Pagina
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support