Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Loyalty programma

Wat als mijn omzet (nog) niet zo hoog is?
Iedere dealer spaart punten, groot of klein maakt daarin niets uit. Wanneer je omzet over de afgelopen 12 maanden minder is dan € 5.000 kun je nog geen punten uitgeven. Je bent dan ingedeeld in de staffel "Starter". De punten die je spaart worden...
Wat als ik al bestaande kortingsafspraken heb?
Het loyaliteitsprogramma is niet te combineren met andere prijsafspraken. Je profiteert dus of van de bestaande kortingsafspraken of van het loyaliteitsprogramma. Dit mag je als dealer zelf beslissen. In de beginfase van de introductie zullen wij alle...
Hoe worden spaarpunten in de prijzen van producten verwerkt?
In het dealerportal worden verschillende prijzen en bedragen weergegeven bij de producten. Die zijn als volgt opgebouwd: Bruto advies verkoopprijs incl. BTW Bruto inkoopprijs excl. BTW Aantal punten wat je spaart bij aankoop van dit product...
Wat als ik punten inlever en mijn order daarna annuleer?
Als je punten inlevert bij het plaatsen van je order, worden deze afgetrokken van het puntentotaal in je account. Als je de order daarna annuleert, worden deze punten weer opgeteld bij de rest. Pas wanneer we de factuur maken, wordt de korting definitief...
Wat als ik punten verdien en de order daarna annuleer?
Over iedere order spaar je punten. Zodra je een order plaatst, zie je dat deze punten in je account genoteerd worden maar nog niet toegevoegd zijn aan het totaal. De verdiende punten worden namelijk pas definitief wanneer wij de order verzonden...
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support