Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Hoe kan ik de levertijd van een product zien?

Als een product onverhoopt niet op voorraad is, wordt op de productpagina een verwachte leverweek weergegeven. Deze informatie is altijd up-to-date en rechtstreeks gekoppeld aan ons inkoopsysteem. Hier kun je twee verschillende statussen zien:

  1. Dit product wordt verwacht in week X: in dit geval is er een inkomende planning en heeft onze leverancier de verwachte levertijd teruggekoppeld aan ons. Veel zendingen komen uit het buitenland en zijn niet op de dag nauwkeurig te plannen. Daarom noteren we de leverdatum in weken.
  2. Leverdatum onbekend: dit betekent dat er nog geen producten in de planning staan of dat er vanuit de leverancier nog geen definitieve datum is doorgegeven. Het kan voor sommige producten enkele dagen duren voordat het binnenkomt. Voor andere producten kan het weken of zelf maanden zijn.

Let op: de levertijd die we weergeven is verwacht. Dat betekent dat we hier geen garanties op kunnen geven. Zendingen kunnen vertragen. Bijvoorbeeld wanneer een pakket kwijt raakt of container bij de douane wordt vastgehouden. Ook kunnen er manco’s zijn of kunnen producten bij onze kwaliteitscontrole afgekeurd worden.

Het heeft dan ook geen nut om bij ons te informeren naar een levertijd. We hebben niet meer informatie beschikbaar dan we laten zien in ons dealerportal en zeker weten we het pas wanneer een product is ontvangen, de kwaliteitscontrole is gepasseerd en is ingeboekt.

Please, mind that only logged in users can submit questions
Support