Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Financieel en administratief

Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Er staan twee prijzen vermeld bij de producten: Advies verkoopprijs: deze prijs wordt meestal gehanteerd incl. BTW. Inkoopprijs excl. BTW: deze prijs is excl. BTW. Indien wij prijzen noemen, bijvoorbeeld telefonisch of per e-mail, mag je er vanuit...
Kan ik de advies verkoopprijs verbergen?
Ja, boven- en onderin ons dealerportal staat een knop waarmee je kan wisselen tussen B2B en B2C modus. In B2B worden de inkoopprijzen weergegeven en in B2C worden deze verborgen. Let op: als je de pagina sluit, uitlogt of in de winkelwagen kijk, ...
Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?
Onze standaard betaalmethode is iDEAL. Hiermee kun je bij het afronden van je order direct betalen. Je order wordt zo snel verwerkt en je krijgt achteraf geen verassingen.  Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid voor een SEPA B2B incasso. Hiermee...
Wat moet ik doen als mijn iDEAL-betaling is mislukt?
Als je een order plaatst maar de betaling niet afrondt, blijven deze artikelen voor je gereserveerd tot de order geannuleerd wordt. Dit kan in geval van storing direct of als de betaling open blijft staan pas na 15 minuten. Als je het laatste artikel...
Hoe kan ik een kopie-factuur opvragen?
De makkelijkste manier om een kopie-factuur op te vragen is via een ticket. Vermeld het bedrag, de datum, het ordernummer of factuurnummer zodat we weten welke factuur we toe moeten sturen. Deze ontvang je dan op korte termijn per e-mail.
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support