Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Assortiment en levertijd

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
In de zoekresultaten en in de categorieën kun je zien of een product op voorraad is door er met de muis overheen te gaan. Zie je een bestelknop? Dan is het product op voorraad. Op de productpagina zelf zie je naast de bestelknop ook een melding rechtsboven...
Hoe kan ik de levertijd van een product zien?
Als een product onverhoopt niet op voorraad is, wordt op de productpagina een verwachte leverweek weergegeven. Deze informatie is altijd up-to-date en rechtstreeks gekoppeld aan ons inkoopsysteem. Hier kun je twee verschillende statussen zien: Dit...
Waarom duurt het soms lang voordat een product weer op voorraad is?
Sommige artikelen kopen wij binnen Europa in. De levertijd is dan enkele dagen mits de leverancier het op voorraad heeft. Producten vanuit Azië kennen vaak een levertijd van enkele maanden. We hebben met veel verschillende factoren te maken: Vraag...
Waarom hebben jullie sommige producten of merken niet?
Iedere groothandel heeft een eigen assortiment en geen enkele groothandel kan alle producten leveren. Dat komt omdat sommige merken exclusief aangeboden worden via een bepaalde groothandel of omdat die partijen een product zelf ontwikkeld hebben. Wij...
Hoe werkt de voorraad update?
Als een product niet op voorraad is, bieden we de mogelijkheid om je aan te melden voor een voorraad update. Dan sturen we je een e-mail zodra het product weer beschikbaar is. Je kan het dan eventueel zelf aan een order toevoegen. Let op: een voorraad...
Pagina
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support