Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Winkelwagen 0
€ 0,00

Hoe kan ik iets retour sturen?

Via het retourenportal kun je met een ordernummer en je postcode zelf een retourlabel genereren. Dat kan maximaal vijf keer per jaar. Als je meer labels genereert dan deze vijf zullen wij deze doorberekenen tegen het geldende verzendtarief.

Via het portal kun je ook aangeven wat de reden van de retour is en welk producten / welke producten retour komen. Wil je meerdere producten uit verschillende orders terug sturen? Kies dan één product en vermeld in de opmerkingen de andere producten.

Als je een label hebt aangemaakt kun je deze direct downloaden en uitprinten. Er wordt ook een kopie toegestuurd per e-mail. Daarna kun je via de trackingcode het pakket volgen maar wordt je ook per e-mail op de hoogte gehouden.

Zorg dat je je retourpakket goed verpakt. Als iets beschadigd bij ons aankomt, ben jij hier voor verantwoordelijk en kan dit inhouden dat we een korting moeten berekenen op gecrediteerde producten. Zorg ook dat je pakket qua gewicht en formaat voldoet aan de voorwaarde van de vervoerder die je kiest. Boetes moeten we helaas ook in rekening brengen.

Please, mind that only logged in users can submit questions
Support