Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Hoe werken de orderstatussen in mijn account?

Om duidelijk te maken hoe het je order vergaat, werken we met verschillende orderstatussen:

  1. Open: deze status krijg je order direct na het plaatsen. In het geval van een iDEAL-betaling blijft deze status tot je de betaling succesvol hebt afgerond. Als je via factuur betaalt, zal het systeem dit checken en gaat de order binnen vijf minuten door naar de volgende status.
  2. Verwerken: dit betekent dat de order door ons ontvangen is en in verwerking gaat. Wij gaan de artikelen picken en met zorg verpakken.
  3. Compleet: zodra je order verpakt is, genereren wij een label. Je ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging. We dragen de order over aan de vervoerder en je blijft verder via de trackingcode op de hoogte.

Kijk voordat je contact opneemt over een order altijd even naar de status. In veel gevallen wordt daar al duidelijk is hoe ver je order is.

Please, mind that only logged in users can submit questions
Support