Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Wanneer heb ik recht op garantie?

Omdat we bijna 10.000 producten hebben in veel verschillende categorieën hebben we niet één universeel garantiebeleid. Een buitenband is namelijk een heel ander product dan een spanningsregelaar. Daarom beoordelen we ieder geval afzonderlijk.

In basis hanteren we onze algemene leveringsvoorwaarden. Hierin stellen we de garantietermijn op 30 dagen en wordt elektronica uitgesloten.

In de praktijk hebben we echter een ruimhartige coulanceregeling. Hierin kijken we met name naar het gebruik van een product. Je mag er daarbij vanuit gaan dat wanneer een product deugdelijk gemonteerd en gebruikt is, dat we je tegemoet komen wanneer er iets kapot gaat. Dat kan zijn als volledige vergoeding maar ook gedeeltelijk, zoals een credit van 50% of een nieuw artikel tegen bijvoorbeeld 25% korting.

Is een product defect en wil je weten of het onder garantie valt? Dien dan een ticket in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter. Zoals hoe het defect ontstaan is, wanneer het product is aangeschaft en gemonteerd, of dat door de klant zelf is gedaan of door jou. Foto’s maken het beoordelen nog makkelijker.

Please, mind that only logged in users can submit questions
Support