Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Wat als ik een artikel beschadigd ontvang?

Hoewel we altijd met de grootste zorg inpakken, kan het voorkomen dat een product onderweg schade oploopt. Bijvoorbeeld een spiegel die in het pakket breekt of een fles olie die barst.

Dien in zo’n geval zo snel mogelijk een ticket in. Vermeld om welk artikelnummer het gaat en voeg duidelijke foto’s bij van de schade. Meestal kunnen we je drie opties bieden:

  1. Retourneer het beschadigde product en ontvang het volledige aankoopbedrag terug.
  2. Retourneer het beschadigde product en wij sturen een nieuw product na.
  3. Behoudt het beschadigde product en ontvang van ons een korting, afhankelijk van de schade. Hoe erger de beschadiging, hoe hoger de korting.

Vermeld in je ticket naar welke optie je voorkeur naar uitgaat. Dan kunnen we dit direct voor je regelen.

Let op: een transportschade dien je binnen 24 uur na ontvangst van je pakket te melden bij ons. Als je later een melding maakt, kan het zijn dat we je niet meer kunnen helpen. Controleer dus altijd direct na ontvangst de inhoud van je pakket.

Please, mind that only logged in users can submit questions
Support