Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Wat als ik niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen heb?

Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het zijn dat een bestelling incompleet bij je aankomt. Dat kan zijn doordat er onderweg een product verloren is geraakt of omdat wij bij het picken / verpakken van de order een fout hebben gemaakt. Wij noemen dit een manco.

Controleer altijd goed de inhoud van de doos. Kleine artikelen willen zich nog wel eens onder de flappen van de doos verstoppen. Ook kunnen we artikelen ooit in de verpakking van een groter product stoppen, zoals een pakking in de doos van een uitlaat.

Als je daarna nog steeds producten mist, dien dan een ticket in. Vermeld altijd de volgende zaken zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen:

  1. Welk product of producten heb je niet ontvangen? Vermeld ook het artikelnummer.
  2. Heb je in plaats hiervan een ander product ontvangen wat je niet besteld hebt? Vermeld dat ook het artikelnummer of andere codes die op de verpakking staan. Staan er geen codes op? Stuur dan een foto van het artikel mee.
  3. Wil je dat we het missende artikel nasturen of crediteren?

Let op: helaas komt het relatief vaker voor dat een pakket met windschermen vertraagd raakt. Door het grote formaat moeten deze soms met de hand verwerkt worden. Het kan dan zijn dat de bevestigingsset in het geleverde pakket zit maar het windscherm nog onderweg is.

Let op: een manco dien je binnen 24 uur na ontvangst van je pakket te melden bij ons. Als je later een melding maakt, kan het zijn dat we je niet meer kunnen helpen. Controleer dus altijd direct na ontvangst de inhoud van je pakket.

Please, mind that only logged in users can submit questions
Support