Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Assortiment en levertijd

Kan ik een artikel in backorder laten plaatsen?
Nee, wij nemen in principe geen backorders aan. Hiervoor gebruiken we de voorraad update. Zou zit je nergens aan vast en heb je het zelf in de hand. Uitzonderingen hierop zijn speciaal bestelde artikelen of grotere aantallen. Hebben wij bijvoorbeeld...
Hoe betrouwbaar is de voorraadstatus in jullie dealerportal?
Op de 1.000 orderregels die we uitleveren komen minder dan twee voorraadfouten voor. Daarmee is de status die wordt weergegeven zeer betrouwbaar. Toch kan het altijd voorkomen dat er een voorraadfout ontstaat en dat we je order niet volledig uit kunnen...
Is een product voor mij gereserveerd als het in mijn winkelwagen staat?
Nee, producten in je winkelwagen zijn niet voor jou gereserveerd. Pas wanneer je de order succesvol hebt afgerond, worden de producten voor jou gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat je een artikel in je winkelwagen plaatst wat vervolgens...
Pagina
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support