Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Dropshipping

Wat als een ontvanger van een dropshipment contact met jullie opneemt?
Wij zullen richting een consument altijd aangeven dat wij enkel de logistieke partij zijn die het pakket verwerken en dat wij geen verkoper zijn. Als het een simpele vraag is, zoals “waar blijft mijn pakket” dan helpen wij de consument verder. Zijn ...
Hoe kan ik een dropship-order plaatsen?
Dat kan op verschillende manieren: Handmatig: je plaatst de order via ons dealerportal zoals je ook een reguliere order zou plaatsen. In de checkout kies je echter voor de verzendmethode “Dropshipment via [vervoerder]” en voer je een alternatief leveradres...
Hoe kunnen ontvangers een dropshipment retourneren?
De voorwaarden voor retouren bepaal je zelf met je klant. Let hierbij altijd op de wettelijke termijn van 14 dagen. Het is de bedoeling dat de consument naar jou retourneert en niet naar ons. Wij blijven dan onbekend en jij kan de orders verzamelen. ...
Wat is de levertijd van een dropshipment?
Alle dropshipments die op werkdagen voor 12:00 uur geplaatst zijn, worden gegarandeerd dezelfde dag verzonden. Dropshipments geplaatst tussen 12:00 en 16:00 uur worden verwerkt op basis van onze capaciteit. Dat houdt in dat deze orders in de meeste ...
Kan ik ook dropshippen naar het buitenland?
Ja, we hebben standaard dropshiptarieven voor België, Duitsland en Frankrijk. Deze kun je zien bij het kiezen van de verzendmethode. Ook naar overige landen kunnen we versturen maar dan zijn de tarieven op aanvraag. Neem in dat geval contact met ons ...
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support