Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Bestellen, verzenden en retourneren

Alle informatie over leveringen is hier te vinden.

Kan ik telefonisch een order doorgeven?
Nee, we kunnen telefonisch helaas geen orders aannemen. We vinden het belangrijk om telefonisch bereikbaar te blijven voor inhoudelijke vragen. Het invoeren van orders per telefoon neemt daarvoor te veel tijd in beslag en is bovendien foutgevoelig. ...
Wat kost een verzending?
Het standaard tarief voor een verzending zie je bij de betreffende verzendmethode staan. Deze bedragen zijn exclusief BTW en afhankelijk van de methode die je kiest en het land van bestemming. Indien je order een bepaald bedrag heeft bereikt, nemen ...
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
De retourtermijn die we hanteren is 100 dagen. Binnen deze periode mag je een product gewoon retouren sturen mits het in goede staat is. Dat wil zeggen dat wij het nog als nieuw kunnen verkopen. Een geopende verpakking is geen probleem. Voor beschadigde...
Hoe kan ik iets retour sturen?
Via het retourenportal kun je met een ordernummer en je postcode zelf een retourlabel genereren. Dat kan maximaal vijf keer per jaar. Als je meer labels genereert dan deze vijf zullen wij deze doorberekenen tegen het geldende verzendtarief. Via het ...
Hoe lang duurt het voor een retour verwerkt is?
Het kan enkele dagen duren voordat het pakket bij ons aankomt. Daarna gaan wij de zending controleren en verwerken. Dit duurt maximaal twee werkdagen voor reguliere retouren. Dan ontvang je een creditnota. Die storten we eens per week terug dus dat kan...
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support