Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Bestellen, verzenden en retourneren

Alle informatie over leveringen is hier te vinden.

Wat als ik niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen heb?
Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het zijn dat een bestelling incompleet bij je aankomt. Dat kan zijn doordat er onderweg een product verloren is geraakt of omdat wij bij het picken / verpakken van de order een fout hebben gemaakt. Wij noemen dit een...
Wat als ik een artikel beschadigd ontvang?
Hoewel we altijd met de grootste zorg inpakken, kan het voorkomen dat een product onderweg schade oploopt. Bijvoorbeeld een spiegel die in het pakket breekt of een fles olie die barst. Dien in zo’n geval zo snel mogelijk een ticket in. Vermeld om welk...
Hoe werken de orderstatussen in mijn account?
Om duidelijk te maken hoe het je order vergaat, werken we met verschillende orderstatussen: Open: deze status krijg je order direct na het plaatsen. In het geval van een iDEAL-betaling blijft deze status tot je de betaling succesvol hebt afgerond. ...
Kan ik iets wijzigen aan een geplaatste order?
Ja, dat kan. Orders die nog niet verwerkt zijn, kunnen we wijzigen. Je kan zelf nog artikelen aan een lopende bestelling toevoegen door deze via het dealerportal te bestellen en te kiezen voor “toevoegen aan lopende order”. Hiervoor brengen we € 0,65...
Wat zijn de mogelijke verzendmethodes?
We bieden verschillende opties om in verschillende situaties altijd de best mogelijke service te bieden. Hier bekijken we ze één voor één: Afhalen: je kan een order klaar laten zetten om bij ons af te halen. Geeft je order dan minimaal...
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support