Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Bestellen, verzenden en retourneren

Alle informatie over leveringen is hier te vinden.

Kan ik een product omruilen?
Nee, we ruilen producten niet om. Hier hebben we twee redenen voor: Het neemt meer tijd in beslag. We moeten namelijk wachten tot een product bij ons retour is gekomen, verwerkt is, het nieuwe product verstuurd is en bij jou aankomt. Het is minder...
Wie betaalt de de kosten voor retourneren?
Wij betalen tot vijf keer per jaar retourkosten. Alle keren dat je vaker retour stuurt, betaal je dus zelf de kosten. Dit geldt ook als wij een fout maken en daarom een product retour moet. Ga dus verstandig om met de retouren die je hebt. Je hebt een...
Hoe ontvang ik het bedrag van de creditnota?
Wij storten een creditnota altijd binnen vijf werkdagen aan je terug, ongeacht wat je betaalwijze is. Dit gebeurt op het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Als het de eerste keer is dat we een bedrag terugstorten dan nemen we het rekeningnummer van...
Wat is de levertijd van mijn bestelling via GLS?
Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst zijn met verzendmethode GLS, worden gegarandeerd dezelfde dag verzonden. Bestellingen die later dan 16:00 uur, in het weekend of op feestdagen / in vakanties geplaatst worden, worden...
Pagina
Please, mind that only logged in users can submit questions
Support